Výsledky Monfish Cupu 2014

příjmení jméno souč. um. so+ne MonfishCup ryb celkem so+ne
1 Roza Luboš 30 1 47
2 Jörka Roman 37 2 42
3 Řebíček Petr 50 3 34
4 Marková Eliška 50 4 30
5 Nikl Michal 51 5 24
6 Berik Peter 51 6 23
7 Chlumský David 53 7 26
8 Šenkýř Miloslav 54 8 27
9 Hladík Milan 55 9 25
10 Melnar Michal 57 10 33
11 Huček Petr 57 11 27
12 Mužík Milan 58 12 35
13 Divácký Aleš 58 13 28
14 Pešek Antonín 61 14 28
15 Bejček Tomáš 64 15 27
16 Otava Vlasta 64 16 21
17 Kříž Michal 64 17 20
18 Rutová Tereza 65 18 30
19 Konopásek Josef 67 19 29
20 Pavlacký Vít 67 20 29
21 Fait Ladislav 68 21 23
22 Gattinger Stanislav 69 22 25
23 Vach Jakub 70 23 30
24 Dvořák Jiří 70 24 26
25 Sklenář Karel 71 25 25
26 Musil Martin 72 26 23
27 Netolický Lukáš 72 27 21
28 Slavík Igor 73 28 26
29 Pachovský Jan 73 29 24
30 Hosenseidl Miloslav 74 30 29
31 Chvojka Radek 74 31 23
32 Prokeš Richard 74 32 22
33 Klíma Petr 76 33 19
34 Štěpánek Martin jr. 76 34 17
35 Starýchfojtů Lukáš 77 35 25
36 Adamčík Michal 77 36 22
37 Svašek Filip 78 37 18
38 Kouba František 79 38 26
39 Lidmila Miroslav 80 39 22
40 Vlk Martin st. 80 40 20
41 Závodník Radek 81 41 26
42 Jahn Lukáš 82 42 28
43 Slinták Jiří 82 43 25
44 Hrabec Jiří 82 44 21
45 Paldus Ivan 83 45 20
46 Pejchar Jiří 84 46 25
47 Škoda Miroslav 86 47 22
48 Hlásenský Miroslav 86 48 20
49 Konečný Pavel 87 49 23
50 Tišak Jan 88 50 24
51 Vlk Martin jr. 88 51 18
52 Frič František 89 52 22
53 Jörková Petra 89 53 19
54 Skřivánek Pavel 89 54 17
55 Plíva Miloš 90 55 20
56 Frič Igor 90 56 20
57 Buchtela Jiří 91 57 20
58 Červenka Petr 92 58 25
59 Kočí Martin 92 59 20
60 Macholda Marek 92 60 20
61 Hrdina Richard 94 61 22
62 Rudolf Antonín 95 62 29
63 Bauer Tomáš 95 63 20
64 Novák Pavel 95 64 20
65 Ruml Jiří 95 65 18
66 Vacek Stanislav 96 66 17
67 Urban Matouš 97 67 20
68 Pešek Václav 98 68 24
69 Kudrna Pavel 100 69 22
70 Adam Jakub 100 70 21
71 Grun Martin 100 71 15
72 Starýchfojtů Tomáš 102 72 21
73 Netolický Zdeněk 102 73 16
74 Mikulka Milan 103 74 27
75 Kuchaříková Iva 103 75 19
76 Fejfar Marek 103 76 15
77 Horák Zdeněk 106 77 17
78 Králík Tomáš 107 78 13
79 Řebíček Jiří 110 79 18
80 Langer Tomáš 111 80 21
81 Štancl Roman 111 81 19
82 Rypl Michal 111 82 18
83 Hátle Roman 113 83 18
84 Adam František 114 84 21
85 Šmída Vladimír 117 85 11
86 Tomko Peter 119 86 11
87 Vala Jiří 121 87 17
88 Sklenář Vojta 121 88 11
89 Marienka Libor 122 89 11
90 Březina Jaromír 122 90 9
91 Škoda Vladimír 124 91 12
92 Kováč Štefan 125 92 11
93 Lang Tomáš 126 93 10
94 Jankuj Petr 127 94 11
95 Šimon Dominik 128 95 19
96 Exnerová Irena 128 96 11
97 Novák Václav 131 97 15
98 Koláček Ondřej 136 98 12
99 Urban Otto 139 99 11
100 Rojka Martin 146 100 8

sobota-komplet-skup-A+B+postup100

MonfishCup-neděle

Příspěvek byl publikován v rubrice aktuality, výsledky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 Responses to Výsledky Monfish Cupu 2014

  1. Martin Musil st. napsal:

    Pane Berane,
    již jsem nechtěl jakkoli reagovat na tuto vaši kauzu a vyjádření, které jste na mnoha místech zveřejnil. Věřil jsem, že situaci chlapsky zklidníte a s Monfisháky si vyřešíte. Zřejmě se tak nestalo.
    Nicméně, ve vašem předešlém příspěvku jste si vzal do úst Martina Musila ml., což je samozřejmě můj syn. Jistě jste si ráčil všimnout, že Martin Grün jeho svědectví v předchozím příspěvku jakkoli nezmínil. Vy jste se ale něco dozvěděl večer, že… a nyní zde zpochybňujete jeho přítomnost u celého incidentu. To jste bohužel dělat neměl, protože v tomto případě ať už lžete nebo je to pouze vaše neověřená neznalost, to je jedno, každopádně PRAVDU NEMÁTE A NABĚHL JSTE SI NA VIDLE ANIŽ BYSTE O TOM ASI VĚDĚL!
    Tak tedy… Ujišťuji vás, že kdybych věděl při našich dohromady asi 2hodinových rozhovorech to, co jsem věděl asi 3 dny poté. A to, jak se vlastně celá věc udála, tedy pravou nezkreslenou PRAVDU!!! Právě z úst mého syna, který mi o tom sám vyprávěl, aniž bych se ho na cokoli ptal… Jeli jsme spolu na ryby na zahájenou ve středu a on mi v autě vyprávěl příběh, kterého byl svědkem při Monfish cupu, aniž by vůbec věděl, že jsem tuto kauzu již s vámi řešil v neděli po závodech. Já s ním do té středy vůbec nemluvil, studuje VŠ a nabíral jsem ho v Č.B. ráno právě až na tu zahájenou… Vůbec jsem nevěděl, že byl přítomen celého incidentu!!! V takovém případě bych se totiž s vámi v tu neděli nebavil už ani minutu!!! On totiž přímým účastníkem celého incidentu byl, aniž o tom asi víte. Byl závodníkem ob jednoho, myslím, že říkal, že chytal vedle Ireny Exnerové. Celou situaci viděl od začátku s celým vývojem vašeho chování… Chtěl jsem vám potom ještě zavolat, říct vám co si o tom celém pak myslím, ale nechal jsem to být a věřil jsem, že až se celá věc uklidní, tak se hlavně vy chytnete za nos a uvědomíte si, že hlavně z vaší strany to bylo až nechutné.
    Nebudu zde popisovat celý průběh události tak, ak to viděl on a jak to zaznělo z jeho úst, nemá to smysl. Ale buďte si jist, že nemám sebemenší důvod mu nevěřit… Vy jste porušil několik ustanovení SaZ řádů a na upozornění sektorového rozhodčího a jednoho z pořadatelů Romana Vlčka jste reagoval neadekvátně hulvátsky a neurvale… Choval jste se jako dobytek a to používám velmi shovívavý výraz. Jednoznačně mi popsal, jaká manipulace s rybou a saháním do podběráku proběhla, jejím vzteklém vyhozením, atd., atd. Nikdo neupírá, že ryba byla chycena regulerně za ústa, ale do podběráku se nesahá, dokud k tomu nedá pokyn rozhodčí, tak to prostě je… Vaše reakce a následné chování, výrazy, které se dají jen těžko prezentovat, to jistě není vizitka člověka, který jak jste mi sám sdělil se pohybuje a živí v oblasti práva… Nevím, co je přesně vaše práce, ale něco jsem zaslechl… Měl byste být více, mnohem více asertivní…
    Já osobně jsem se s vámi snažil telefonem hovořit celkem velmi v klidu a vysvětlit vám svůj názor na nutnost znalosti SaZ řádů, pokud se v takových závodech chcete zúčastnit. Nyní už vám cokoli vysvětlovat nehodlám. Jenom vás důrazně žádám, abyste si již více nebral do úst mého syna a tím zpochybňoval jeho případné svědectví. Doposud totiž o tom nikdo kromě vás nemluvil. Právě proto, aby to nevyznělo, že je můj syn a že stojí na straně Monfisháků. To ale opravdu nemusí, je dospělý, má svůj vlastní názor a úplně v klidu bez emocí mi sdělil, jak se věci udály a celkem věrně mi popsal celé vaše chování v průběhu celého víkendu, tzn. včetně soboty. Myslím, že byste si měl dát mnohem větší pozor na to, za kým chodíte, s kým mluvíte, CO ŘÍKÁTE a kdo vás může slyšet, apod. To, že mého syna pravděpodobně neznáte, že nevíte, jak vypadá, to je váš problém, ale v tomto případě hlavně vaše chyba.
    Proto vás znovu důrazně žádám, abyste již tyto vaše nepravdy a lži dále nešířil, radši se zamyslel nad vlastním chováním a pokud vás takové závody nebaví a zúčastňovat se jich nechcete, tak to nedělejte.
    Martin Musil st.

  2. David Beran napsal:

    Monfish 2014 a jejich profesionální přístup
    Chtěl bych se podělit o své zážitky z rybářských závodů konaných f.Monfish ze dne 12-13. 4. 2104 v Poličce. To co tam předvedli p.Roman VLČEK společně s garantem závodu p.Martinem Grünem jsem za třicet let rybaření nezažil.V RS Vysočina jsem členem asi od roku 2005, kde jsem nevynechal snad žádný muškařský závod.Stejně jako jsem byl pravidelným účastníkem závodů pořádaných f.Monfish.D nes už vím, že letošní Monfishcup byl pro mne ten poslední stejně jako nákupy spojené s f.Monfish.
    Každý sportovní rybář ví jak chutná, když v jednom soutěžním kole, které trvá 55minut nemá po 40minutách intenzivního snažení kontakt a když se konečně dočká tak jde okolo p.Roman Vlček který si potřebuje na někom něco dokazovat pravděpodobně toho z pátku na sobotu moc nenaspal a při sobotě nevstal tou správnou nohou vpřed. Naprosto regulérně vydřená ryba po 40minutách řádně podebraná, kdy v podběráku z úst duháka vypadla moucha, což se bohužel občas závodníkovi stává, když používá háčky bez protihrotu. V této situaci jsem si dovolil vyndat návazec z podběráku, aby nedošlo k jeho zamotání. A to bez jakéhokoliv mého kontaktu s ulovenou rybou, tak jak se má. V tomto okamžiku procházel okolo mne p.Roman Vlček, který mě atakoval slovy co blbnu, že nesmím šahat na rybu. Na což jsem mu odpověděl a vysvětlil situaci která nastala. Následně proběhlo v podběráku měření ryby u sektorového rozhodčího.Po řádném změření ryby sektorovým rozhodčím jsem rybu, která byla pořád v podběráku naprosto šetrně asi 20cm nad hladinou z podběráku pustil zpět do vody.V tuto chvíli opět reagoval p.Roman Vlček a nařídil sektorovému rozhodčímu, aby moje první vydřená naprosto regulerně ulovená ryba nebyla zapsána do bodovací karty. Tohle jeho úžasné rozhodnutí jsme společně s kolegy v sektoru nemohly pochopit zda-li se p.Roman Vlček nezbláznil.Po ukončení prvního kola, jsem se okamžitě rozhodl vyhledat garanta závodu p.Martina Grüna a následně mu ihned sdělil, že podávám protest proti rozhodnutí p.Romana Vlčka.Následně jsem společně s p.Martinem Grünem vyrazil za sektorovým rozhodčím p.Tomášem Štefkou a závodníky kteří chytali vedle mne p.Michalem Niklem a pí.Irenou Exnerovou, kteří mohly zcela objektivně celou událost popsat a potvrdit.To, že mě všechny zúčastněné osoby daly za pravdu bylo zřejmě pro p.Martina Grüna velké překvapení a odstartovalo to celovíkendové divadlo.Martin Grün za mé přítomnosti v průběhu závodu začal běhat kolem jezera a přemlouval své kamarády z řad závodníku, že má problém, a že potřebuje lidi do jury, která dle mého názoru měla být jasně stanovena před zahájením samotného závodu.Když neuspěl u takových kapacit, jako je Tomáš Starýchfojtů, tak se mu podařilo ukecat alespoň Tondu Peška, který ho asi moc nepotěšil, když předem sdělil jaké bude rozhodnutí bohužel pro p.Martina Grüna stál Tonda opět za mnou.Následně mě p.Martin Grün ujistil, že protest bude vyřešen v polední pauze. Nezbývalo mi opět nic než čekat.Vzhledem k tomu, že mě připadalo, že p.Martin Grün neví kudy kam stále jsem čekal s vírou spravedlivého rozhodnutí-marně.Po tomto divadle pražské činohry v podání p.Martina Grüna mě p.Roman Vlček vrátil startovné se slovy, že takové závodníky na svých závodech nepotřebuje.Přesto jsem věřil a čekal ve spravedlivé rozhodnutí garanta závodu p.Martina Grüna. Bohužel na hodinách poledne a jediná starost organizátorů závodu byla tombola. Naposledy jsem vyhledal p.Martina Grüna a dozvěděl jsem se, že protest se bude řešit až večer na slavnostním rautu.
    Po takto krásné sobotě a zcela profesionálním přístupu f.Monfish mě došla trpělivost a odjel jsem domů. Přesto mě to nedalo, abych v neděli nesedl za volant a znovu jel 200km a vyrazil směr Vysočina. Ještě že jsem si stihl zpříjemnit neděli luxusním obědem v Herešově Krčmě než mě zbytek neděle opět zkazil profesionální přístup garanta závodu p.Martina Grüna.Po příjezdu na přehradu se závodníci a mnoho mých kamarádů trápili už ve 3.kole.Než jsem obešel přehradu, tak jsem se pozastavil u Tondy Peška, abych se ho zeptal jak řešili můj protest z předchozího dne.Toník mě ujistil že se s tím nikdo nezabýval a že večer odjel domů.Asi si garant závodů p.Martin Grün myslel, že udělal v sobotu vše jak měl, a že je vše OK.Když jsem obešel přehradu a došel jsem k p.Martinu Grünovi položil jsem mu stejnou otázku jako Toníkovi dočkal jsem se opět velmi diplomatické a profesionální odpovědi ,,Na vše jsme se vysrali nic jsme neřešili‘‘.Opět jsem pochopil, že diplomat a profesionál v jedné osobě se nezapře.
    Jestli tohle má předávat zkušenosti a vychovávat mládež z pozice reprezentačního trenéra p.Martina Grüna, tak chudáci mladí nadějní muškaři.V neděli večer jsem měl asi hodinový rozhovor s p.Martinem Musilem, kterému samozřejmě bude adresována oficiální stížnost včetně žádostí, aby byl závod stornován.
    To je vše co jsem chtěl sdělit všem slušným sportovním rybářům a rybářské veřejnosti se kterou se pravidelně potkávám při akcích pořádaných RS Vysočina.
    Zúčastněné osoby včetně telefonního kontaktu
    Sektorový rozhodčí – p.Štefka Tomáš 731386187
    Přítomni závodníci – p.Nikl Michal 721910018
    – pí.Exnerová Irena 603298203
    S pozdravem David BERAN

    • Martin Grun napsal:

      Vážený pane Berane,

      když se chcete zúčastnit závodů, tak přihlášením akceptujete jejich pravidla. Od samého začátku Monfish Cupu tj. od r. 2011 je pořádáme podle platných pravidel LRU muška Závodního Řádu (ZŘ) s jedinou vyjímkou, která se bohudík uchytila i na ostatních závodech a tou je neměření ryb, ale počítání kusů. Jinak odkaz na stránky ČRS, kde je každoročně novelizovaný ZŘ, je na stránce našich propozic. Jestli jste ho četl, nebo ne, víte jen Vy sám. Jestliže jste nebyl na zahájení závodu, kde hlavní rozhodčí R. Vlček vypíchl důležité body ZŘ na které si mají závodníci dávat pozor, tak byste je asi měl vzít v potaz, když Vám je hlavní rozhodčí říká během závodu. Dvakrát jste byl upozorněn, že nesmíte manipulovat s muškami a sahat do podběráku, to jestli jste pak v afektu vyhodil rybu z podběráku, nemělo na její neuznání už žádný vliv, stejně už byla nehodnotitelná.

      Když jste za mnou přišel s tím, že Vám nebyla uznána ryba za to, že jste ji údajně nešetrně pustil zpět do vody, byl jsem mírně v šoku. To by byl opravdu tvrdý postih. Ale dokáži si i představit, za jakých okolností by k němu mohlo dojít. Opravdu není v našem zájmu, aby byli závodníci nespokojeni.
      Ano, máte pravdu, obešel jsem s Vámi Vaše tři svědky, kteří před Vámi potvrdili Vaši verzi, že jste rybu nevyhodil z výšky. V této situaci jsem byl silně na Vaší straně. Ale nedalo mi to a obešel jsem i jiné závodníky a náhle Vaše verze dostala trhliny, jelikož se jejich výpovědi lišily od té Vaší. Navíc jsem se dozvěděl, že došlo z Vaší strany k hrubému slovnímu ataku na hlavního rozhodčího, který Vás upozorňoval na nepřípustnou manipulaci s muškami.

      Takže když to sesumíruju, manipuloval jste s muškami v podběráku (potvrzeno i Vámi) a pak jste pustil rybu z podběráku, o puštění ryby jsou dvě verze. A ani jedna však nemůže zvrátit rozhodnutí o neuznání (nezapočtení) ulovené ryby, to bylo způsobeno saháním do síťky podběráku a vytahováním mušek i přes upozornění od hlavního rozhodčího. Nevím, co je na tom těžkého pochopit, hlavní rozhodčí je vrchní instancí která dohlíží nad tím, aby závod probíhal tak, jak má.

      To, že jste složil pruty a rozhodl se nepokračovat v závodu, byla čistě Vaše volba. Tím také došlo k porušení pravidel ZŘ, závod jste měl správně dochytat.

      O vrácení startovného jste požádal sám, nikdo Vás k tomu nevyzýval. Tím jste přestal být závodníkem. Jury by mohla řešit uznání ryby (ale ne ve Vašem případě, neboť jste zjevně porušil závodní řád), ale nevím, k čemu by to bylo, když jste odstoupil ze závodu, ačkoliv jsem Vás od tohoto kroku několikrát zrazoval a nebyl jsem sám. Ano, řekl jsem Vám, že se tím bude zabývat Jury večer, ale to jsem ještě nevěděl, že Vám byly vráceny peníze za startovné. Jury neřeší běžné spory, že se někdo s někým pohádá a potřebuje slyšet, že měl pravdu. Jury řeší protesty závodníků, tj. lidí kteří závodí dál a jde jim o lepší výsledek. Odstoupením ze závodu jste přestal být závodníkem a nebylo tedy co řešit.

      Garant závodu je zodpovědný za průběh závodu před komisí LRU muška, které podává zprávu. To udělám, jako jsem to činil i v předešlých letech.

      O naše juniory nemusíte mít strach, ani jednoho z nich by totiž nenapadlo balit pruty, jsou zvyklí dochytat závod až do konce a nestahovat hned pruty, když se jim něco nelíbí. Do budoucna jim tato kauza může být příkladem toho, že pravidla se mají dodržovat, že propozice jsou od toho, aby se četly, že rozhodčí se poslouchají a závodníci se k nim nechovají neurvale. Ani jednoho z nich by nenapadlo hulákat na hlavního rozhodčího něco o pánských přirozeních, házení do vody atd.

      Nevím, co sledujete Vaším požadavkem o stornování závodu, k čemu Vám to pomůže.

      Navíc se ke mě dostala z více zdrojů informace, že toto nebyl Váš letos první závod, kdy jste se pohádal s pořadatelem na kterém jste požadoval vrácení startovného a posléze jste odjel ze závodu ještě před koncem.

      A jinak, to, jestli někam napíšete něčí telefonní číslo ještě neznamená, že jste v právu a nebo, že máte pravdu.

      • David Beran napsal:

        Poslední komentář k vyjádření p. M. Grüna zastupující f. Monfish
        – Když je někdo na konci parkoviště a chystá se na závod, tak asi těžko může slyšet na 800 metrů p.R.Vlčka, jak vypichuje některé důležité body na které si mají závodníci dávat pozor.Na každých slušných závodech při losování míst závodník dostane propozice závodu, zřejmě pro f.Monfish je tato běžná věc moc velká investice.
        – Nevím, jak mohl p. M.Grün napsat, že moje verze měla trhliny, když všichni přítomni mu jednoznačně sdělili pravdu, jak k celé události došlo. To, že p.M.Grün nedokáže přiznat svoje pochybení a rozhodne se, že bude lhát a mluvit nepravdu to je jen jeho volba. Když jsem se ještě večer dozvěděl, že najednou byl celé události přítomen p. M. Musil mladší, který najednou přikyvuje p. M.Grünovi tomu se musím jenom smát, protože p. M.Musil mladší se v inkriminovanou dobu co p. R.Vlček předváděl svoje divadlo nebyl vůbec přítomen.
        – Takže, když to vše shrnu f. Monfish jsou ti nejlepší a nedokáži přiznat svoji chybu, tak se rozhodli jít cestou nejlepší obrana je útok a lžou a lžou a lžou. A p. Grün se nestydí napsat takovou špínu, že je mojí běžnou praxí se hádat s pořadateli, požadovat vrácení startovného a odjet ze závodů domů. Nevím, co by to pro mě mělo za smysl, když z důvodů časového vytížení, jsem rád za každou chvíli u vody alespoň na závodech. Naprosto s čistým svědomím mohu jen konstatovat, že f.Monfish byla prvním a věřím, že i posledním pořadatelem která předvedla to co předvedla.
        – Doufám, že setkání s p. R.Vlčkem a p. M. Grünem, bylo jedno z posledních.Za to, co napsal p. M.Grün na moji osobu by si zasloužil ten pohár, který mě předával na Monfish 2013 narvat někam hodně hluboko.
        S pozdravem David BERAN

        • Martin Musil st. napsal:

          Pane Berane,
          již jsem nechtěl jakkoli reagovat na tuto vaši kauzu a vyjádření, které jste na mnoha místech zveřejnil. Věřil jsem, že situaci chlapsky zklidníte a s Monfisháky si vyřešíte. Zřejmě se tak nestalo.
          Nicméně, ve vašem předešlém příspěvku jste si vzal do úst Martina Musila ml., což je samozřejmě můj syn. Jistě jste si ráčil všimnout, že Martin Grün jeho svědectví v předchozím příspěvku jakkoli nezmínil. Vy jste se ale něco dozvěděl večer, že… a nyní zde zpochybňujete jeho přítomnost u celého incidentu. To jste bohužel dělat neměl, protože v tomto případě ať už lžete nebo je to pouze vaše neověřená neznalost, to je jedno, každopádně PRAVDU NEMÁTE A NABĚHL JSTE SI NA VIDLE ANIŽ BYSTE O TOM ASI VĚDĚL!
          Tak tedy… Ujišťuji vás, že kdybych věděl při našich dohromady asi 2hodinových rozhovorech to, co jsem věděl asi 3 dny poté. A to, jak se vlastně celá věc udála, tedy pravou nezkreslenou PRAVDU!!! Právě z úst mého syna, který mi o tom sám vyprávěl, aniž bych se ho na cokoli ptal… Jeli jsme spolu na ryby na zahájenou ve středu a on mi v autě vyprávěl příběh, kterého byl svědkem při Monfish cupu, aniž by vůbec věděl, že jsem tuto kauzu již s vámi řešil v neděli po závodech. Já s ním do té středy vůbec nemluvil, studuje VŠ a nabíral jsem ho v Č.B. ráno právě až na tu zahájenou… Vůbec jsem nevěděl, že byl přítomen celého incidentu!!! V takovém případě bych se totiž s vámi v tu neděli nebavil už ani minutu!!! On totiž přímým účastníkem celého incidentu byl, aniž o tom asi víte. Byl závodníkem ob jednoho, myslím, že říkal, že chytal vedle Ireny Exnerové. Celou situaci viděl od začátku s celým vývojem vašeho chování… Chtěl jsem vám potom ještě zavolat, říct vám co si o tom celém pak myslím, ale nechal jsem to být a věřil jsem, že až se celá věc uklidní, tak se hlavně vy chytnete za nos a uvědomíte si, že hlavně z vaší strany to bylo až nechutné.
          Nebudu zde popisovat celý průběh události tak, ak to viděl on a jak to zaznělo z jeho úst, nemá to smysl. Ale buďte si jist, že nemám sebemenší důvod mu nevěřit… Vy jste porušil několik ustanovení SaZ řádů a na upozornění sektorového rozhodčího a jednoho z pořadatelů Romana Vlčka jste reagoval neadekvátně hulvátsky a neurvale… Choval jste se jako dobytek a to používám velmi shovívavý výraz. Jednoznačně mi popsal, jaká manipulace s rybou a saháním do podběráku proběhla, jejím vzteklém vyhozením, atd., atd. Nikdo neupírá, že ryba byla chycena regulerně za ústa, ale do podběráku se nesahá, dokud k tomu nedá pokyn rozhodčí, tak to prostě je… Vaše reakce a následné chování, výrazy, které se dají jen těžko prezentovat, to jistě není vizitka člověka, který jak jste mi sám sdělil se pohybuje a živí v oblasti práva… Nevím, co je přesně vaše práce, ale něco jsem zaslechl… Měl byste být více, mnohem více asertivní…
          Já osobně jsem se s vámi snažil telefonem hovořit celkem velmi v klidu a vysvětlit vám svůj názor na nutnost znalosti SaZ řádů, pokud se v takových závodech chcete zúčastnit. Nyní už vám cokoli vysvětlovat nehodlám. Jenom vás důrazně žádám, abyste si již více nebral do úst mého syna a tím zpochybňoval jeho případné svědectví. Doposud totiž o tom nikdo kromě vás nemluvil. Právě proto, aby to nevyznělo, že je můj syn a že stojí na straně Monfisháků. To ale opravdu nemusí, je dospělý, má svůj vlastní názor a úplně v klidu bez emocí mi sdělil, jak se věci udály a celkem věrně mi popsal celé vaše chování v průběhu celého víkendu, tzn. včetně soboty. Myslím, že byste si měl dát mnohem větší pozor na to, za kým chodíte, s kým mluvíte, CO ŘÍKÁTE a kdo vás může slyšet, apod. To, že mého syna pravděpodobně neznáte, že nevíte, jak vypadá, to je váš problém, ale v tomto případě hlavně vaše chyba.
          Proto vás znovu důrazně žádám, abyste již tyto vaše nepravdy a lži dále nešířil, radši se zamyslel nad vlastním chováním a pokud vás takové závody nebaví a zúčastňovat se jich nechcete, tak to nedělejte.
          Martin Musil st.